Evaluatieformulier

Uitkering toegezegde bijdrage
De betaling van Stichting Bildtse Belangen vindt plaats indien aan de gestelde voorwaarden is voldaan en wanneer het ingevulde evaluatieformulier en bijlagen zijn geüpload.

Dit omvat ondermeer:

• Kort verslag van hoe het ondersteunde project is uitgevoerd of het evenement heeft plaatsgevonden.
  • Factu(u)r(en) waarmee de gesubsidieerde kosten worden onderbouwd.
  • 3 rechtenvrije hoge resolutie foto’s van het ondersteunde project of evenement.

NB.
Stichting Bildtse Belangen kan alleen tot een betaling overgaan indien de bijdrage kan worden overgemaakt aan de stichting of vereniging, die de activiteit of het evenement organiseert en het risico ervan draagt. De tenaamstelling van de aanvrager dient gelijk te zijn aan de rekeninghouder waaraan een eventuele donatie aan wordt overgemaakt.

Het invullen van het evaluatieformulier en hiermee het verzoek tot betaling van de toegezegde bijdrage van Stichting Bildtse Belangen kan alleen door de directie of het bestuur van de begunstigde instantie, stichting of organisatie worden gedaan.

• Financiële gegevens

• Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 8 MB.
    • Aanvullende informatie

• Sleep bestanden hierheen of
      Max. bestandsgrootte: 8 MB, Max. aantal bestanden: 3.
      • Sleep bestanden hierheen of
        Max. bestandsgrootte: 8 MB.
        • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.